Már meglévő termékkel rendelkező ügyfeleink számára weblapunkon keresztül adminisztrációs felületet (ügyfélmenü) biztosítunk, ahol a megrendelt programokkal kapcsolatos információkat megtekintheti és módosíthatja.
Ha az általunk az Ön részére történő értesítések küldésére használt kapcsolattartási email címet szeretné megváltoztatni, akkor azt a weblapunkra bejelentkezve az Ügyfélmenü-ben lehet megtenni az Adataim, beállításaim menüpontra kattintva.
Ügyfélkód és program példány kódja
Rendszerünk a megrendeléskor is minden szükséges kódot feltüntet, illetve email üzenetben elküld, de utólag is megtekinthetőek a kódok a szoftverben. Ehhez kattintson a Beállítások gombon, majd a Névjegy fülön. Itt megtalálható az aktuális csomagváltozat, az aktuális verziószám, a regisztrált cégnév, a program példány kódja és az ügyfélkód is.
Bármely termékünk megrendelése után a vevő kap egy ügyfélkódot és egy rendelési kódot, amely első alkalommal meg fog egyezni a példánykóddal. Ha újabb terméket vásárol az adott ügyfél, akkor új rendelési kódot kap, de az ügyfélkód a régi marad és program példánykódja is a régi marad. Ezáltal egy ügyfélkódhoz több rendelési kód is tartozhat.
Az ügyfélkód a vásárlót azonosítja, de nem feltétlenül kell megegyeznie a számlázási névnek. Egy ügyfél több különböző cégnévre is vásárolhat, ekkor egyetlen ügyfélkód keletkezik és a különböző rendelési kódokhoz tartozó rendelések számlázási címe lesz csak eltérő.
Ha már rendelkezik ügyfélkóddal, akkor egy új megrendelés előtt mindenképpen jelentkezzen be az ügyfélkóddal és így végezze el a megrendelést.
- Rendelési kód: Egy adott programpéldányhoz kapcsolódó egy adott rendelést azonosít.
- Példány kód: Valamely szoftverünk egy példányát azonosítja, 2-es számjeggyel kezdődik.
- Ügyfél kód: Szoftvereinket megrendelő felhasználót azonosítja, 1-es számjeggyel kezdődik.
Ügyfélmenü belépés
Az ügyfélmenü eléréséhez weblapunkra be kell jelentkezni. Ehhez nyissa meg weblapunkat és kattintson a jobb felső részen található Bejelentkezés linkre: https://www.axel-hazipenztar.hu/bejelentkezes
A megjelenő oldalon meg kell adni az ügyfélkódot. A 16 számjegyből álló, 1-es számjeggyel kezdődő ügyfélkód abban az emailben szerepel, amelyet a rendszer a termék megvásárlásakor Önnek küldött. Ne tévessze össze az ügyfélkódot a rendelési kóddal! A bejelentkezési oldalon szereplő jelszó beviteli mezőt hagyja üresen, ha még nem állított be jelszót az ügyfélmenün belül. Ha elfelejtette ügyfélkódját, vagy a hozzá tartozó jelszót a webes belépéshez, akkor lehetősége van arra, hogy a korábbi rendelésnél megadott email címre a rendszer ismételten elküldje a bejelentkezéshez szükséges adatokat, ehhez kattintson a “Ha elfelejtette ügyfélkódját, vagy jelszavát, kattintson itt...” feliraton.
(Fontos, hogy nem szabad összekeverni a programba történő belépéshez használt jelszót, a weblapunkon az ügyfélmenübe történő belépéshez szükséges jelszóval, ez két teljesen különböző dolog!)
Lehetőségek
Bejelentkezés után az ügyfélmenün belül az alábbi funkciók érhetőek el a bal oldali menüsávban:
- Adataim, beállításaim menüpontban:
Saját kapcsolattartási adatok megtekintése és módosítása: név, telefonszám, email cím. Itt módosíthatja a megadott kapcsolattartási adatokat, valamint biztonsági jelszót állíthat be a weblapunkon lévő ügyfélmenübe történő bejelentkezéshez. A kapcsolattartási adatok nem állíthatóak be külön-külön egy-egy programpéldányhoz, hanem az ügyfélhez tartozóan egyetlen név, egyetlen email cím és telefonszám megadására van lehetőség. - Programjaim menüpontban:
- A megrendelt program(ok) adatainak és aktiválási állapotának megtekintése táblázatban.
- A már megrendelt program(ok) csomagváltása a táblázat megfelelő sorában a Műveletek oszlopban a Csomagváltás linkre kattintással végezhető el.
- A program(ok)ban szereplő kibocsátó cégadatok módosítása a táblázat megfelelő sorában a Műveletek oszlopban a Kibocsátó adatok módosítása linkre kattintással érhető el. Az adószám első 8 számjegye nem változtatható.
- Ha szeretné újabb 1 évre kiterjeszteni a frissítési és terméktámogatási lehetőséget, akkor a táblázat megfelelő sorában a Műveletek oszlopban kattintson a “Frissítés és terméktámogatás hosszabbítás” feliratú linken.
- Rendeléseim menüpontban:
A szoftvereinkkel kapcsolatos rendelések és számlák, kifizetések áttekintése, általunk az Ön részére kiállított díjbekérő PDF-ek letöltése a táblázat megfelelő sorában az Állapot oszlopban a "Díjbekérő letöltés" linken kattintva. - Számláim menüpontban:
A listában láthatja azokat a számlákat, amelyeket az AXEL Professional Softwares Kft. az Ön által az adott ügyfélkódhoz tartozóan leadott rendelésekkel kapcsolatban szoftvereinkről kiállított. Ezen számlák mindegyike pénzügyileg rendezett, már fizetve van. A lista nem feltétlenül tartalmazza a cég részére kiállított minden számlát, mert elképzelhető, hogy más ügyfélkód alatt is vannak olyan számlák, amelyeket vállalkozása részére kiállítottunk. A számlákat minden esetben rendszerünk emailben is elküldte a megadott kapcsolattartási emailcímre a kiállítás napján. A táblázatban a Művelet oszlopban a Megtekintés feliratú linkre kattintva, majd a megnyíló ablakban a Számla nyomtatása gomb megnyomásával tekinthető meg és nyomtatható a számla. - Manuális aktiválás menüpontban:
A szoftver élesítése, ha azon a számítógépen, amelyiken a program telepítve van, nem érhető el Internet kapcsolat.